We vertrekken morgen naar Nieuw Zeeland!

8 februari 2023 - Schiphol Airport, Nederland

Beste volgers!

Na lang wachten is het eindelijk zo ver: morgen vliegen we naar Nieuw Zeeland.

We zijn inmiddels online ingecheckt, dus de reis begint nu echt bijna!

De koffers zijn grotendeels ingepakt, nog de laatste dingetjes inpakken en dan zijn we klaar voor ons grote avontuur.

We kregen van diverse mensen vragen over de vluchten enz. dus die proberen we hier te beantwoorden:

We vliegen donderdagavond om 22.00 uur met Emirates (toestel Boeing 777-300) Vlucht EK150 naar Dubai waar we na 6 uur en 45 minuten vliegen om 07.45 uur aankomen.

Dan hebben we 3 uur de tijd om over te stappen op onze vlucht naar Melbourne, ook met Emirates (toestel A380-800) Vlucht EK 406

Het toestel vertrekt om 10.45 uur plaatselijke tijd, en komen aan om 06.55 uur plaatselijke tijd. Deze vlucht duurt 13 uur en 10 minuten.

In Melbourne hebben we 2 uur en 15 minuten overstaptijd,

en we vliegen dan om 09.10 uur verder met Quantas vlucht EK 5069 van Melbourne naar Christchurch waar we om 14.30 uur lokale tijd aankomen.

Deze laatste vlucht duurt 3 uur en 20 minuten.

In totaal vliegen we in 23 uur en 15 minuten naar Nieuw Zeeland, en met overstaptijd erbij gerekend zijn we 28 uur en 30 minuten onderweg.

In Christchurch is het precies 12 uur later dan in Nederland, dus als we daar om 14.30 uur arriveren dan is het in Nederland 02.30 uur 's nachts.

Wij hebben ervoor gekozen om een reis naar NZ te boeken met een zo kort mogelijke reistijd, zodat we zo lang mogelijk in Nieuw Zeeland kunnen reizen.

Tijdens onze trip gaan we veel foto's maken, en we gaan proberen mooie video opnames te maken met de drone, en natuurlijk gaan we bloggen over onze ervaringen daar.

Het zal veelal afhankelijk zijn van de wifi hoe vaak we een blog kunnen posten, maar we proberen zo vaak mogelijk een update te geven....

Is het even stil aan onze kant? Ga er dan maar vanuit dat we in een gebied zitten waar het WiFi signaal belabberd is.

haere rā (tot ziens)

3. Klazien & Christien:
    Have safe trafels!
  4. Trees:
    8 februari 2023
    Alleen al van deze vlucht zou ik al moe worden ,maarja jullie zijn een stukje jonger . Wat een belevenis . Nou nogmaals geniet ervan .gr Jan & Trees
  5. Custers Paulien:
    8 februari 2023
    haha, nou wij worden ook moe hoor Trees & Jan, maar we hebben het er voor over ;-) Groetjes Floris & Paulien
  6. Ron de Leeuw:
    8 februari 2023
    Nou nou een enorme belevenis staat jullie te wachten zeg. Van tijdzone naar tijdzone.
    Zelf ook veel meegemaakt als we naar Belgie gaan.
    Have fun en ik heb de stewardessen al verteld jouw stoel te versieren.

Fijne verjaardag in the sky

Grt Ron de Leeuw
  11. Custers Paulien:
    Tnx!
  12. Raymond:
    8 februari 2023
    Veel plezier. Geniet ervan!
  13. Custers Paulien:
    8 februari 2023
    dank je! genieten gaan we zeker
  14. Hennie en Patricia:
    8 februari 2023
    Zo benieuwd naar jullie verhalen en foto's, we kijken er naar uit. Voor nu wensen wij jullie een hele mooie en goede reis toe! Liefs Hennie en Patricia.....
  15. Custers Paulien:
    8 februari 2023
    Leuk dat jullie met ons mee(be) leven. Dank ! Groetjes en liefs Floris & Paulien
  16. Ans en Jan:
    8 februari 2023
    Heel veel plezier geniet er van en kom heel weer terug, liefs van ons 💪🏼
  17. Anja en Paul:
    8 februari 2023
    Heel goede reis, wat een heerlijk avontuur weer.
  18. Mary:
    8 februari 2023
    Een hele fijne vakantie, en leuk dat ik kan meegenieten van jullie reis. Groeten aan Juul en goede reis. ✈️😘
  19. Erika:
    Goede reis
  20. Mariska:
    8 februari 2023
    Goede reis, heel veel plezier en we kijken uit naar de vlogs!
  21. Otto Visser:
    Bonne Route lieve buren.
    Benieuwd naar jullie belevenissen!
    Otto en Renate
  22. Susan:
    9 februari 2023
    Goede reis!
  23. Desiree:
    9 februari 2023
    Wat een avontuur al, goede reis
  24. Yvonne:
    10 februari 2023